Piosenki na lepszy humor

Hej, hej! 
Ostatni post "Spróbuj choć raz..." spotkał się z Waszym dużym uśmiechem. Pisaliście mi, że od razu zrobiło Wam się weselej, po jego przeczytaniu. Dlatego dziś ma lepszy początek dnia, mam dla Was piosenki, które lubię słuchać, aby poprawić sobie humor. 
Kiedyś usłyszałam, że muzykę dzieli się na kilka kategorii. Jedną z nich było "nie oceniaj mnie po tym czego słucham". I tak też jest chyba w przypadku tych piosenek. Ale przecież nie chodzi o to by słuchać czegoś mega ambitnego, tylko by zwyczajnie poprawić sobie humor i zacząć dzień z wielkim rogalem na buzi. 
Znajdziecie tu też kilka starych piosenek. Ale muszę Wam powiedzieć, że lubię te starocia. Mają zupełnie inną melodię, inne brzmienie... . Trochę taka ze mnie staroświecka babka ;).

MAGIC! - Rude
Smash Mouth - All star
Counting Crows - Accidentally in Love

Video - Soft feat. Ania Wyszkoni
Video - Wszystko jedno
Video - Szminki róż
Roraty - Lubiła tańczyć
Margaret - Smak radości
Alicja Majewska - Odkryjemy miłość nieznaną
Alicja Majewska - Być kobietą
Tabb & Sound’N’Grace - Możesz wszystko
Tabb & Sound'n'Grace - Dach
Tabb & Sound’N’Grace - Na Pewno
Pectus - Barcelona
Maryla Rodowicz-Małgośka
Wilki - Na zawsze i na wieczność

Miłego słuchania!

Ps. A Wy, co lubicie słuchać by poprawić sobie humor :)?

my na swoim

Mamy nadzieję, że podobał Ci się ten post. Jeśli masz jakieś przemyślenia, chcesz się z nami podzielić swoimi uwagami - zostaw komentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz