Zaproszenia ślubne

Już parokrotnie spotkałam się z opinią, że nie ma co przykładać uwagi do zaproszeń bo i tak wszyscy je wyrzucają albo i tak nikt nie zapamięta jak one wyglądały.
Może i jest to prawda. Ja ze wszystkich zaproszeń ślubnych jakie dostałam pamiętam tylko to, które później wykorzystałam do prezentu dla panny młodej. Ewentualne jakieś migawki innych... .

Ale przecież nie chodzi o to nawet by ktoś zapamiętał jak wyglądało Wasze zaproszenie ślubne. Według mnie cała przyjemność tkwi w tym by znaleźć takie zaproszenia, które NAM będą się podobać, które MY zapamiętamy do końca życia i które będą NASZĄ zaproszeniową wisienką na torcie.

Poniżej sporo inspiracji na zaproszenia ślubne:

1. Naturalne 


Takie zaproszenia możecie sami wykonać w domu. Wyglądają bardzo efektownie a w wykonaniu nie są trudne. To co jest potrzebne to: "szary" papier, dowolny papier na którym wydrukujecie tekst, len, ozdóbki (np serduszka, sznurek) i klej lub/i taśma dwustronna.


 2. Otwierane


  

3. Ze zdjęciem


Coraz popularniejsza forma zaproszeń. Mi się strasznie podoba! 

4. Składane


Uwielbiam je! I te zwykłe - drukowane i te scrapbookingowe. Mogą być minimalistyczne jak i kolorowe. Z motywem Waszego wesela i nie. Mój faworyt!


5. Minimalistyczne


I...to też jest mój faworyt ^^. Przestrzennie, kolorowo ale nie przesadnie. To zaproszenie ma w sobie jakiś urok. 


6. Wasza historia


Czasami zaprasza się dalszą rodzinę, kogoś z kim nie jesteście zbyt blisko, kto nie jest z Waszym związkiem "na bieżąco". Takie zaproszenia to bardzo dobry pomysł by Was lepiej poznać - Was jako parę. 

7. Kreatywne


Ha! Co powiecie na wydrukowanie zaproszenia na...opakowaniu od czekolady? :) Czyż nie słodkie zaproszenie? :) 

Zauroczyło mnie też zaproszenie, w którym można odcisnąć swoje palce na kształt serca. Kocham handmade i takie zaproszenie od razu wkupuje się w moje serce.


8. Serduszko


Może nie jest ono nadzwyczajne i nie wyróżnia się niczym szczególnym ale właśnie ta prostota i to symboliczne serduszko urzeka mnie. Powiedziała bym że to jest mój kolejny faworyt ale... ale chyba gdzieś tego motywu jest mi już za dużo.


9. Podróżnicze


Zaproszenie a stylu starych listów rodem z komedii romantycznej! A'la list w butelce. No jestem romantyczką więc takie rzeczy do mnie trafiają :).
Ale pomysł z zaproszeniem w formie biletu lotniczego, na koncert, mecz - także świetny pomysł! Zwłaszcza jeśli może oddać Wasze pasje, miejsce gdzie się poznaliście, motyw wesela. 


10. Na kalce


Pierwszy raz w życiu widzę takie zaproszenie! Z jednej strony fajne - oryginalne. Ale... to chyba wszystko. Jego koszt to 1.99zł. Zwykła kalka przyłożona do kartki? Pomysł ciekawy ale ja go zbytnio nie rozumiem.  

11. Z poczuciem humoru:)
Czy też tak macie, że patrzycie na to zaproszenie i już wyobrażacie sobie jakie charaktery muszą mieć Państwo Młodzi ^^? Tak pozytywne zaproszenie musi zwiastować udane wesele! :)




A Wy jakie wybraliście zaproszenia? :)


my na swoim

Mamy nadzieję, że podobał Ci się ten post. Jeśli masz jakieś przemyślenia, chcesz się z nami podzielić swoimi uwagami - zostaw komentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz