Salon White

Dziś byłyśmy w salonie White. Znajduje się jak na ironię na al Jana Pawła II w Warszawie. Ale warto do niego pójść.


Plusy:
- śliczne sukienki
- sukienki które są w promocyjnych cenach, tak zwane „sukienki z ekspozycji” są raz, że bardzo ładne a dwa są w naprawdę dobrej cenie!

Minusy:
- słabe światło - w przymierzalni wg mnie nie oddawały tak dobrze koloru sukienki. Mi osobiście źle się patrzyło na siebie a przynajmniej tak było na początku nim się człowiek przyzwyczaił. Natomiast gdy na wieszaku zobaczyłam sukienkę, którą chwilę temu przymierzałam byłam zaskoczona jaki tu miała kolor! W pierwszej chwili jej nie poznałam. Dużo bardziej żółta – kremowa.
- restrykcyjnie podchodzą do czasu jaki spędza się w salonie.Na Placu Konstytucji niektóre panie, które były umówione na równą godzinę musiały chwilkę poczekać. Tutaj przed pełną godziną już trzeba było się ubierać bo nowy klient. Po części to rozumiem ale godzina to trochę mało jak na takie ilości tak ładnych sukienek :)

Nie mniej – polecam! Ja wybrałam 2 które mnie naprawdę urzekły i zdecydowanie biorę je pod uwagę!

my na swoim

Mamy nadzieję, że podobał Ci się ten post. Jeśli masz jakieś przemyślenia, chcesz się z nami podzielić swoimi uwagami - zostaw komentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz