Dekoracje z lampek choinkowych

Przeżyłam szok po zamieszczeniu na facebooku zdjęcia naszego łóżka z lampkami. Ten post bił rekordy odsłon! Strasznie się cieszę, że spodobała się Wam moja łóżkowa dekoracja :)

Pomyślałam, że skoro kończy się czas trzymania choinek w domu, to pokażę Wam kilka pomysłów na zastosowanie lampek choinkowych w domu. Mam nadzieję, że i te pomysły przypadną Wam do gustu. Lampki choinkowe nadają niesamowitą atmosferę!

Mam też dla Was pewną DIY niespodziankę. Coś, co możecie wykonać sami, bez żadnego trudu.





Lampeczki w pokoju dziecięcym - i żadne nocne potwory wychodzące spod łóżka nie są straszne!


Co za dużo to nie zdrowo - tak mówią. Ale powiedzmy sobie szczerze, która kobieta nie chciała by wrócić po ciężkim dniu do domu i zobaczyć tak przystrojoną sypialnię?




Zauroczyły mnie! O ile kubeczków nie wieszała bym w domu, to na weselną dekorację w sam raz. Dlatego postanowiłam ją Wam pokazać.

Zrób to sama


I jak Wam się podoba taka dekoracja? Ciężka do zrobienia nie jest, raczej czasochłonna. W tym przypadku autor serce zrobił na kształcie koła. Ale przecież może wyciąć dowolny kształt! Mogą to być nawet literki. Technika wykonywania będzie dokładnie taka sama. 
To kto podejmuje próbę? :)



my na swoim

Mamy nadzieję, że podobał Ci się ten post. Jeśli masz jakieś przemyślenia, chcesz się z nami podzielić swoimi uwagami - zostaw komentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz