9 top piosenek anglojęzycznych na pierwszy taniec

Ostatni post był o polskojęzycznych piosenkach, w którym pisałam Wam jak ważne jest zwrócenie uwagi na tekst piosenki. Dziś chciałam Wam to samo pokazać na piosenkach anglojęzycznych.
Po raz kolejny zaczerpnęłam źródeł na forach ślubnych i włosy stanęła mi dęba!

Czym najczęściej kieruje się para młoda wybierając piosenkę na pierwszy taniec? Muzyką.
I tyle. By dobrze się tańczyło do tej piosenki. Ale to jeszcze zrozumiem... . Gorzej jak czytam top listy polecanych piosenek na pierwszy taniec a tam taki kwiatki!










4 popularne piosenki na pierwszy taniec... do których nie chciałabyś tańczyć

ABBA - I do I do I do
Piosenka zaczyna się słowami "kochaj mnie albo rzuć". Dziewczyna prosi chłopaka by spróbowali być razem bo go kocha.

Goo Goo Dolls - Iris
Piosenka jest o tym, że właśnie razem przeżywają cudowną chwilę, która minie i oboje to wiedzą.

Jessie Ware - Say you love me
Już sam tytuł wiele mówi. W tekście piosenki wyraźnie słyszymy, że ich miłość się już wypaliła.

Whitney Houston - I have nothing
Kolejna piosenka o nieszczęśliwie zakochanej dziewczynie, która prosi chłopaka by nie odchodził bo bez niego ona nie ma nic i nie widzi przyszłości.


9 piosenek wartych pierwszego tańca

Frank Sinatra - Strangers in the night
Mindy Gledhill - Anchor
Michael Bolton - When a man loves a woman
Us The Duo - No matter where you are
Nat King Cole - L-O-V-E
Wet Wet Wet - Love is all around
Ed Sheeran - Thinking out loud
Robbie Williams - She's the one
John Legend - All of me


Z tych utworów najbardziej podoba mi się Robbie Williams. Pierwszy raz tą piosenkę usłyszałam w mojej ulubionej bajce dla nastolatek "Dziewczyny i miłość" ;). Ale na weselu raczej nie chciałabym jej... .
W czasie poszukiwań tej najlepszej piosenki moje serce skradł Michael Bolton.
Natomiast Mindy Gledhill to jedna z moich ulubionych wokalistek. Piosenka przepiękna lecz... no właśnie - obawiam się, że akustyka w sali może zniszczyć efekt. Jak to powiedział narzeczony "nie chcę byś płakała podczas pierwszego tańca bo coś nie wyszło".

my na swoim

Mamy nadzieję, że podobał Ci się ten post. Jeśli masz jakieś przemyślenia, chcesz się z nami podzielić swoimi uwagami - zostaw komentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz